piątek, 4 października 2013

Kartki z pamiętnika cz. 7

8.03.2005r
Wolność! Wolność kochanie! W końcu wypuścili mnie z tego cuchnącego miejsca zwanego szpitalem. Nie dość, że tam śmierdzi to jeszcze nie umieją zrobić dobrego jedzonka, a zdrowe odżywianie to podstawa, prawda? :3
  
12.08.2008r
Długo nie pisałem. Oczywiście nie żebym cię zgubił ^.^” no może tak troszkę. Ale nie gniewasz się? Kocham cię pamiętniczku :3 Ogólnie to jestem chory. Kaszle, chrypie, kicham, mam gorączkę i wymiotuje. Fajnie, nie? :3 Reita przychodzi do mnie i wyprowadza Sabu-chan bo ja nie mam siły żeby z łóżka się ruszyć. Mieliśmy mieć dzisiaj sesje, ale biorąc pod uwagę mój stan, musieliśmy ją odwołać. Nie lubię chorować. Mam tyle tabletek, że słonia można tym zabić XD Jeszcze ten antybiotyk smakuje i śmierdzi jak stara, zgniła skarpeta X.x
Nie żebym próbował XD w sensie tą skarpetę XD Dobra kończę bo nie czuje się najlepiej. Może prześpię się jakiś czas. Papa  <3


16.08.2008r
Coś stan mi się nie poprawia. Temperatura utrzymuje się na poziomie 37.5-38. Nie jest dobrze ale chyba mogło być gorzej. Chociaż może jednak nie. Wczoraj był u mnie Yuu i oglądaliśmy filmy. Prawie go pocałowałem :3 Czemu prawie? Bo zrzygałem się mu na spodnie X.x Teraz pewnie nie będzie chciał więcej ze mną gadać. Czemu zawsze muszę mieć takie szczęście </3
Idę się powiesić.
------------------
Mój plan nie wypalił. Nie mam żadnego sznurka, a na gumce od majtek albo na sznurówce się wieszać nie będę =3=


1.09.2008r
Dzisiaj byłem z Reitą w kinie. Tak jakoś wyszło że przez cały film byłem wtulony  w niego… czułem się bezpiecznie… Czy to możliwe żebym się w nim zauroczył?
Jestem jebanym tchórzem i panicznie boje się horrorów <3

14.01.2009r
Znowu cię zgubiłem XD Po tych kilku miesiącach rozmyślań stwierdziłem, że jednak nie pociąga mnie Reita. Znaczy no, jest przystojny, silny i ogólnie taki fajny, ale Aoiemu nawet do stóp nie dorasta <3 Myśleliśmy ostatnio żeby zamieszkać wszyscy razem. To ułatwiło by informowanie o próbach, wywiadach i dopilnowanie żeby każdy był gotowy do działania i się nie spóźniał. No, a ja bym mógł zamieszkać z Yuu :3
Odkupiłem mu tamte spodnie i się nie gniewa XD

2 komentarze:

  1. no, masz szczęście, bo już mi tu zaśmierdziało Reituki *stoi z patelnią*.
    rzyguu rzyguu na spodnie XD współczuje Aoiemu XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł na bloga :D

    OdpowiedzUsuń